Általános kérdések

Általános kérdések, melyekre itt megtalálod a válaszokat.

 

Regisztráció


 

Miért szükséges megadnom az e-mail címem?
A rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről üzenet formájában kapsz információt a megadott e-mail címen, ezért szükséges annak megadása.
Webáruházunk e-mailben tájékoztat téged a vásárlás folyamatáról.

 

Vásárlás közben is tudok regisztrálni?
Igen. A rendelés lezárása előtt az oldal felajánlja a regisztráció lehetőségét. A kosár tartalma nem vész el, nyugodtan létrehozhatod a felhasználói fiókodat.

 

Miért éri meg regisztrálnom? / Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
A weboldalon történő regisztráció számos előnnyel jár a vendég felhasználókkal szemben. Érdemes már az első vásárlásnál létrehozni fiókunkat, hisz webáruházunk vásárlói csoport kedvezménnyel és hűségpontokkal jutalmazza vásárlásait.
A regisztrált felhasználóknak elég az első vásárlásnál megadniuk az adataikat, valamint a rendelések is követhetőek a saját adminisztrációs felületeden. Fiókodon keresztül tudsz kérdezni, hozzászólásokat írni, illetve elérhető a kívánságlistád is.

 

Csak regisztrált ügyfelek vásárolhatnak?
Nem. Honlapunkon regisztráció nélkül is leadható megrendelését.

 

Regisztráltam magam, de nem tudok belépni. Mit tegyek?
Hívd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén, vagy írd meg nekünk a hibát e-mailben.
Ügyfélszolgálat
8:30-16:30 óráig
Tel.: +36 23/887-405
E-mail: b2b@cleartex.hu

 

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
A bejelentkező képernyőn, a „Bejelentkezés” gomb felett találod az „Elfelejtett jelszó” linket. Erre kattintva egy új oldalra jutsz, ahol a regisztrált e-mailcímét megadva a rendszer elküld neked egy új jelszót. Ezzel az új jelszóval tudsz majd belépni. Bejelentkezés után a jobboldali menüben tudod megváltoztatni, a frissen kapott jelszót, egy számodra könnyen megjegyezhetőre, vagy itt tudod visszaállítani az eredeti jelszavadat.

 

Nem tudok új jelszót kérni, mit tegyek?
Amennyiben az e-mailcímed nem szerepel az adatbázisunkban ezt hibaüzenetben jelezzük neked, akkor célszerű a beírt cím helyességét még egyszer leellenőrizni. Ha a cím helyes, vagy kijavítása után a hiba továbbra is fennáll, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a b2b@cleartex.hu e-mail címen.

 

Mit jelent a „keresse boltunkban”?
Azokat a terméket, melyek webáruházunkban nem vásárolhatók meg, de boltunkban megtalálhatók „Keresse boltunkban!” felirattal láttuk el. Ha ilyen termékkel találkozol célszerű a 23/887-405 telefonszámon érdeklődnöd. Kollégánk segít neked.

 

 

A webáruház akciói a boltban is érvényesek?
Nem. A webáruház és a bolt árai eltérhetnek egymástól.

 

Telefonon is tudok rendelni?
Igen, ebben az esetben, a telefonos rendelés esetén szükséges megerősíteni az adataidat. A rendelés részleteiről egy e-mailt küldünk neked, és csak azután él a rendelésed, miután azt visszaküldött „A megrendelést jóváhagyom” tárgymezejű e-mail formájában jóváhagytad.

 

Meg tudom nézni személyesen is a termékeket?
Termékeink személyesen megtekinthetőek a Cleartex Kft. 2040 Budaörs, Gyár u. 2. szám alatti bemutatótermünkben, nyitva tartási időben.

 

Személyes átvételre van lehetőség?
Igen van. a Cleartex  Kft. 2045 Törökbálint Hosszúrét utca 3. szám alatti bemutatótermünkben, nyitva tartási időben. (H-P: 08:30-16:30 óráig)

 

Van-e lehetőségem egyedi méretű padlószőnyeget vásárolni?/A tekercsnél keskenyebb padlószőnyegre van szükségem. Van lehetőség méretre vágatni?
Igen van lehetőség egyedi méretre vágásra. A részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon az alábbi elérhetőségek egyikén, vagy írj nekünk a „szőnyegszegéssel” kapcsolatban e-mailt.
Ügyfélszolgálat
8:30-16:30 óráig
Tel.: +36 23/887-405
E-mail: b2b@cleartex.hu

 

A termékek garanciálisak?
A termékekre általános garanciát abban az esetben vállalunk, amennyiben a vásárolt termék felhasználásakor a gyártó általi ajánlásokat betartják. Részleteket a <<garancia>> olvashatnak.

 

Láthatom valahol a korábbi vásárlásaimat?
Regisztrált vásárlóink bármikor megtekinthetik eddigi rendeléseiket. Ehhez nincs másra szükség, mint a weboldalon, e-mailcímeddel és jelszavaddal lépj be a bejelentkezés linken és a jobboldali menüből válaszd ki az eddigi megrendeléseim gombot. Ide kattintva láthatod eddigi megrendeléseid.

 

Nem tudom, hogy melyik terméket válasszam. A B2B webáruház segít döntenem?
Ügyfélszolgálatunk készséggel válaszol kérdéseidre a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Kollégáink kiváló termék és szolgáltatás ismerettel rendelkeznek és segítségedre lesznek a megfelelő termék kiválasztásában.

 

 

Elküldtem a rendelésem. Mikor kapok róla visszaigazolást?
Neked a rendelés feladása után nincs további teendőd. A rendelés feldolgozásának folyamatáról üzenet formájában a megadott e-mailcímen keresztül kapsz tájékoztatást. Amennyiben regisztrált felhasználóként adtad le a rendelést, úgy weboldalon is követni tudod a megrendelésednek az állapotát. Ettől eltérő esetben e-mailben küldünk neked a megrendeléseddel kapcsolatos változásokról információt.

 

Mi az a minimum összeg, ami fölött rendelést lehet leadni?
Nincs minimális összeg, bármilyen értékben leadható rendelés, ami eléri a legalacsonyabb termék árát.

 

Keresési lehetőségek
Weboldalunkon kétféle keresési rendszer közül választhatsz.
Az oldal felső részén találjuk a termékkeresőt. Ha tudja a termék nevét, ide gépelve kereshetünk rá. Amennyiben a begépelt szó több termékben is szerepel, úgy az összes találatot megjeleníti a rendszer. A nagyító ikonra kattintva egy részletes kereső érhető el.
A másik keresési mód a termékek mellett baloldalon megjelenő találatszűkítő rendszer. Itt a termékek tulajdonságai alapján tudjuk kiválasztani a számunkra legmegfelelőbbeket. Egy adott feltételt megjelölve csak azokat a termékeket listázza, amik megfelelnek az általad választott kritériumoknak.

 

Loading...