Vásárlási útmutató

Vásárlási útmutató a Cleartex B2B webáruházban

 


Mi a vásárlás menete?

A
Cleartex b2b webáruház egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvedre böngészhet termék kínálatunkból.

Választhat magadnak, lábtörlőt, szennyfogó rendszert, szőnyeget, padlószőnyeget, egyedi logós lábtörlőt, design PVC padlót, linóleumot, wellness szőnyeget, tapétát, posztert, műfüvet.

Ha konkrét elképzelése van, úgy használhatja a webáruház jobb oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötte el mit szeretne, úgy a termékeink menüpont segítségével tudja megnézni a termékcsoportjainkat.

A böngészés megkönnyítése végett beépítettünk egy szuper szűrőt, amivel az adott kategórián belül szűkítheti a találatokat. Ezzel a modullal a termékek árai, tulajdonságai alapján tudja a találatokat rendszerezni úgy, hogy csak azokat a termékeket jelenítse meg a rendszer, amire igazán kíváncsi.

Az Ön számára megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kap.

Itt tudja kiválasztani a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve méretet.

A kalkulátor program lehetővé teszi, hogy négyzetméterre és folyóméterre is kiszámítsa a szükséges mennyiséget, amit szeretne megvásárolni.

A „KOSÁRBA” gombra kattintva tudja hozzáadni a rendeléséhez a terméket.

A Cleartex a b2b webáruházunk a várható szállítási költséget a megrendelés visszaigazolásakor küldi el Önnek.

Ha minden terméket a kosárba rakot, amit szeretne megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetnie, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést.

A pénztár folyamat egy oldalon történik, így biztos, hogy könnyedén meg tud adni minden adatot és egyben folyamtosan látja a megrendelését.

Ha már rendelkezik regisztrált fiókkal, akkor itt is lehetősége van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét, de adataid megadásával, akár vendégként is vásárolhat.


A rendelés leadása után e-mail üzenetben fogjuk Önt értesíteni a rendelés állapotáról, a fizetésről és a szállításról. A regisztrációkor megadott adataval a webáruházba belépve is nyomon tudja követni a leadott rendelése állapotát.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívja ügyfélszolgálatunkat.


Nyomon tudom követni, hogy áll a rendelésem?

Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kap folyamatosan információt a megadott e-mail címen.

Regisztrált vásárlóként fiókjába bejelentkezve is megnézheti, hogy áll a rendelése.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívja ügyfélszolgálatunkat.


Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?

Az elküldött rendelés módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén. Ha új rendelést ad le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendeléseit módosítani ügyfélszolgálatunkkal.

Miután átadtuk rendelését a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban a rendelést módosítani.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
23/887-401; +36 30 737 7971
E-mail: b2b@cleartex.hu

 

Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?

Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.

Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?

Amennyiben problémába ütközik a rendelés feladása közben, keresse ügyfélszolgálatunkat, az alábbi elérhetőségek egyikén.

Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
23/887-401; +36 30 737 7971​
E-mail: b2b@cleartex.hu


Hol tudom módosítani a kosaram?

A weboldalunk jobb felső sarkában találja meg a kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatja. Módosításukhoz kattintson a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudja módosítani a rendelését.

Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?

Mielőbb keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi címen, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.


Ügyfélszolgálat:

8:00-17:00 óráig
Tel.: +36
23/887-401; +36 30 737 7971​
E-mail: b2b@cleartex.hu

 

Loading...