Az Ön bevásárlókosara még üres!
Választhatsz magadnak, lábtörlőt, szennyfogót, szőnyeget, padlószőnyeget, egyedi logós lábtörlőt, design PVC padlót, linóleumot, wellness szőnyeget, tapétát, posztert, műfüvet.
Ha konkrét elképzelésed van, úgy használhatod a webáruház jobb oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötted el mit szeretnél, úgy a termékeink menüpont segítségével tudod megnézni a termékcsoportjainkat.
A böngészés megkönnyítése végett beépítettünk egy szuper szűrőt, amivel az adott kategórián belül szűkítheted a találatokat. Ezzel a modullal a termékek árai, tulajdonságai alapján tudod a találatokat rendszerezni úgy, hogy csak azokat a termékeket jelenítse meg a rendszer, amire igazán kíváncsi vagy.
A számodra megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kapsz.
Itt tudod kiválasztani a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve méretet.
A kalkulátor program lehetővé teszi, hogy négyzetméterre és folyóméterre is kiszámítsd a szükséges mennyiséget, amit szeretnél megvásárolni.
A „KOSÁRBA” gombra kattintva tudod hozzáadni a rendeléséhez a terméket.
100.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a Cleartex B2B webáruházunk nem számít fel szállítási költséget magyarországi címre történő szállítás esetén.
Ha minden terméket a kosárba raktál, amit szeretnél megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az oldal jobb felső sarkában lévő kosár menüt kell legörgetned, majd itt a fizetés gombra kattintva lezárnia a rendelést.
A pénztár folyamat egy oldalon történik, így biztos, hogy könnyedén meg tudsz adni minden adatot és egyben látod a megrendelésedet.
Ha neked már van regisztrált fiókod, akkor itt is lehetőséged van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét, de adataid megadásával akár vendégként is vásárolhatsz. Persze ebben az esetben nem tudod élvezni a Cleartex B2B webáruház kedvezményeit. (Törzsvásárlói rendszer, pontgyűjtés és-beváltás, pénzvisszatérítés)
A rendelés leadása után e-mail üzenetben foguk értesíteni téged, illetve a regisztrációkor megadott adataiddal a webáruházba belépve is nyomon tudod követni a leadott rendelésed állapotát.
Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találod, hívd ügyfélszolgálatunkat.
Hogyan tudom nyomon követni, hogy áll a rendelésem?
Igen, a rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában kapsz információt a megadott e-mail címen.
Regisztrált vásárlóként fiókodba bejelentkezve is megnézheted, hogy áll a rendelésed.
Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben ott sem találja, hívjd ügyfélszolgálatunkat.
Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?
Az elküldött rendelés módosításához vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén. Ha új rendelést adsz le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelésedet módosítani ügyfélszolgálatunkkal.
Miután átadtuk rendelésed a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.
Ügyfélszolgálat:
8:00-17:00 óráig
Tel.: +36 23/887-405
E-mail: b2b@cleartex.hu
Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?
Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva legördül kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintania. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található „kosár tartalma” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt tudja módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.
Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?
Amennyiben problémába ütközöl a rendelés feladása közben, keresd ügyfélszolgálatunkat, az alábbi elérhetőségek egyikén.
Ügyfélszolgálat:
8:00-17:00 óráig
Tel.: +36 23/887-405
E-mail: b2b@cleartex.hu
Hol tudom módosítani a kosaram?
A weboldalunk jobb felső sarkában találod meg a kosarad. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatod. Módosításukhoz kattints a „kosár tartalma” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudod módosítani a rendelést.
Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?
Mielőbb keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi címen, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.
Ügyfélszolgálat:
8:00-17:00 óráig
Tel.: +36 23/887-405
E-mail: b2b@cleartex.hu